Prisliste 2022

På kirkegården er der 2 ansatte, Linda og Lene.

Arbejdet består i vedligeholdelse af kirkegården, være kirketjener ved gudstjenester og kirkelige handlinger. Græsslåning og div. Beskæring i Præstegårdshaven.

Årets gang på kirkegården er typisk plantning af Stedmoderblomster, plantning af isbegonier, hækklipning og grandækning. De senere år er sæsonen startet med opgravning af hække, og plantning af nye tuja hække. Da buskbom hækkene er syge. Der er nu 2 år tilbage med udskiftning af hække. Det har været en stor udgift, men meget nødvendig.

Den øvrige tid bliver brugt på hakning, vanding, beskæring, maling af træværk, og meget andet, så det ser pænt ud, både inde og udenfor kirken.

Det er dejligt at følge årets gang, fra vi hiver gran af om foråret til vi lægger det på igen fra efteråret til 1. søndag i advent.

En sommermorgen med fuglefløjt og de små egern der tager en gyngetur i taksen, for derefter at pile afsted over på kirkemuren, og ende højt til tops i et træ.

En snak med besøgende på kirkegården, om før og nu, der gemmer sig mange historier rundt omkring.

Roholte Kirkegård

Overskrift

Jeg er en paragraf. Klik her for at redigere mig og tilføje din egen tekst. Jeg er et godt sted at fortælle dine besøgende lidt om dig selv, og hvad din hjemmeside handler om.